7 lip 2014

177. They wouldn't teach you that in prep school so it's up to me: no amount of vintage dresses gives you dignity!

Taylor Swift - Better Than Revenge | Nie nauczą cię tego w szkole, więc muszę to zrobić ja: żadna ilość sukienek vintage nie doda ci godności!

Wróciłam!! Jestem wypoczęta, pełna nowych pomysłów i energii. Poznałam cudownych ludzi i spędziłam czas bardzo efektywnie. Od śmiechu (i spacerków po plaży) w tydzień schudłam 3 kilogramy O_O Teraz szykuje się moja osiemnastka (już w ten czwartek). Aż się boję co Ewcia (moja przyjaciółka) wykombinowała ^^
Graficznie: czyż nie cudowne są te gify? 


Jak zawsze, za 2 pierwsze nagłówki i 9 avków dziękuję:

Mam już grafikę na 200 notkę od 4 osób. Jeżeli będzie was więcej to notkę 200 zrobię ze swoimi pracami (a mam ich ponad 20 w tym momencie a to nie koniec) a 201 będzie z waszymi pracami .. zresztą zobaczę jeszcze ;D Dlatego zapraszam do wysyłania swoich prac na email palcix@gmail.com. W temacie napiszcie: 200 notka. 
Jak widzicie, rozpisałam już plan notek aż do 200 notki. 

Postanowiłam zmienić szablon. Jeszcze wybieram odpowiedni ale już niedługo powinnam się zdecydować ;D

To tyle na dzisiaj. Wszelkie pytania kierujcie na mojego maila. 
PAPA :*

5 komentarzy:

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka