9 lip 2014

178. You should probably lose some weight 'Cause we can't see your bones. And if you can't detect the sarcasm, you're misunderstood.

Lily Allen - Hard Out Here | Powinnaś schudnąć trochę bo nie widzimy twoich kości. A jeśli nie dostrzegasz sarkazmu to źle zrozumiałeś.

Wiecie co?? Mam jutro (10.07) urodziny ^^ I to nie byle jakie ale 18. Ależ szykuje się HardParty ;D
Dzisiaj nie zrobiłam żadnego nagłówka. Dlaczego?? Bo dostałam aż 12 O_O. Więc ode mnie macie ikonki ^^



Za grafikę dziękuję autorkom blogów (w kolejności):

6 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego! :* pobrałam dwie cudne ikonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!<3 Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń♥ (przepraszam za spóźnione życzenia ;c ;*) A jeżeli chodzi o grafikę to naprawdę jest prześliczna. Pobieram ikonki, drugi rząd od tyłu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomnialam, ze mamy tak blisko siebie urodziny xd
    Wszystkiego najlepszego! Troszke spóźnione, przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham siódmy nagłówek! ♥

    Spóźnione sto lat! Wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka