10 sie 2014

183. I could use a break.

Elliphant - Down On Life | Przydał by mi się odpoczynek

Witajcie ^^
Smutno mi, że były tylko 2 komentarze. Ale to nic ;D Czy wy wiecie ile ja ostatnio nagłówków narobiłam (dużo narobiłam ^^). I pokombinowałam z sygnaturami, piszcie swoje opinie na ich temat ^^
Nagłówek z Seleną zrobiłam z instrukcji GraphicToday, serdecznie zapraszam na forum!
To do rzeczy:




Dziękuję za pomoc w notce:

I jak tam sygnatury?? Może być?
Trzymajcie kciuki za mnie jutro o 14.30!
PAPA ;*

3 komentarze:

  1. Ja mam to szczęście, że prawko już za mną :D
    Prace cudowne, a ja trzymam mocno kciuki i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chercherchercherchercherchercherchercherchercherchercherchercherchercher <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał. Super jest ten nagłówek z Sel!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka