12 sie 2014

184. This is a fight to the death!

Thirty Seconds To Mars - Conquistador | To jest walka na śmierć.

Niestety, nie zdałam :/ Jutro mam kolejny termin.
Słyszeliście, że Robin Williams nie żyje? To straszne. Uwielbiałam go, oglądałam chyba większość jego filmów. Taka wielka strata :(


Za pomoc w notce dziękuję

Wiecie co? Zmieniłabym szablon główny, co wy na to? Tylko nie wiem za bardzo na jaki. Więc jak trafił wam się jakiś fajny szablon podczas waszej podróży przez internety, ślijcie mi link do niego.
To tyle na dzisiaj.
Aaaaa...i od 200 notki zmieni się trochę wygląd i ogólna treść notek. Ja już nie mogę się doczekać ^^
PAPA ;*

2 komentarze:

  1. Szkoda :( Ale następnym razem ci się uda!

    Śliczny jest ten twój ostatni ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna notka, skarbie. Zapraszam do siebie <3 || SCOLINNS

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka