21 sty 2015

221. It's sure you love me now as the world is in my fever - No Money No Love!

Prolog: unfaithful-heaven | Music: David Guetta & Showtek ft. Elliphant & Ms. Dynamite - No Money No Love | Motto: To pewne, że kochasz mnie wtedy, gdy świat za mną szaleje - Bez pieniędzy nie ma miłości!
Starring: Ariana Grande, Nieznane, Keira Knightley.

Tak, wiem, dawno mnie nie było :/ Przygotowania do studniówki trwają i nie widać końca. Osobiście bardzo nie chce mi się iść. Nie mam ochoty patrzeć jak moja klasa padnie już ok północy. To będzie smutne niestety :( Na szczęście znalazłam chłopaka wyższego ode mnie. Ma 187 cm wzrostu, a ja 180. To tylko 7 cm, ale dla mnie robi wielką różnicę. 
Dzisiaj grafika od BlueAndStars, a ode mnie 2 krzywe.


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 21: Piosenka z imieniem w tytule.
Ed Sheeran - Nina

4 komentarze:

  1. Ciesze się, że mogę zobaczyć moją grafikę na twoim blogu ^^
    Szkoda, że nie mam gimp'a, bo bardzo podoba mi się nr 2 z krzywych*o*
    myślę, że bardzo często by używałam tej krzywej :)
    Ps: Może nie padną ok północy C: Na pewno będzie faajnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie NN >> Sonido-Del-Mar.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna grafika ;) Jeju to wysoka jestes. Ja za to jestem bardzo niska ;c Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, wysoka jesteś. Miłej zabawy na studniówce, zobaczysz, będzie fajnie :)
    Śliczna grafika.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka