26 sty 2015

222. I can hold the weight of worlds, if that’s what you need. But I’m only human.

Prolog: 94jellies | Music: Christina Perri - Human | Motto: Mogę dźwignąć ciężar świata, jeśli tego chcesz. Ale jestem tylko człowiekiem.
Starring: Drew Van Acker, Nieznane

HejHejHej ^^ Ja już po studniówce. Dzięki Bogu, nie ma mnie na żadnym ze zdjęć na oficjalnej stronie szkoły. Ogólnie nasza klasa jest tylko na jednym zdjęciu. Ogólnie było spoko, wytańczyłam się i pośmiałam. Było to szczęście, że nikt się nie napił "pod korek". Chociaż niektórym niewiele brakowało do zgonu .. 
Graficznie, dzisiaj tylko nagłówki i do tego nie bardzo mi się podobają.


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 22: Piosenka, która trwa dłużej niż 7 minut.
Justin Timberlake – True Blood

1 komentarz:

  1. Pierwszy nagłówek to mój faworyt, ma niespotykane ułożenie i koncepcję. W sumie jeszcze chyba podobnego nie widziałam. :) Dwójka zachwyca szmaragdowym kolorem, jednak trochę źle wymazałaś postać. Za to wtopienie stocków jest dobre. ;) Trójka także dobra, jednak musisz przystopować z wyostrzaniem obrazu/uwidacznianiem czerni, jest za mocna. Napis jest niewidoczny, biały byłby lepszy. Ładnie wyglądają te białe ozdobniki ♥

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka