3 lut 2015

224. Maybe we need some time alone, we need to let it breathe.

Prolog: terriblecrash | Music: Years & Years - Breathe | Motto: Może potrzebujemy trochę samotności, dajny sobie odetchnąć.
Starring: Abby Lea Kershaw, Adelaide Kane, Alexandra Daddario, Alice Eve, Candice Accola, Bella Thorne

HejHejHej ^^
Kto już ma ferie? Dla mnie to niestety ostatni tydzień. A i tak nie ma co robić. Nie ma śniegu, przyjaciele wyjechali. Smutek :/
W grafice: podoba mi się tylko pierwszy nagłówek ... no i trochę sygnatury ^^






THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 24: Dobra piosenka z lat 70tych
The Rolling Stones – Satisfaction

5 komentarzy:

  1. Najbardziej zachwycił mnie czwarty nagłówek. Świetne połączenie kolorów.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. NN na Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne nagłówki *.* Mi się już ferie niestety skończyły :( Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie będę mieć jak zdam ostatni egzamin; ciekawe prace posiadasz w swoim zasobie.

    / reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka