9 lut 2015

225. Remember baby were just friends.

Prolog: BloodBonds | Music: Kat Dahlia - Lava | Motto: Pamiętasz, kochanie, byliśmy tylko przyjaciółmi. 
Starring: Ariana Grande, Alexandra Ambrosio, Amanda Seyfried, Bella Thorne

Jeszcze nie zdążyłam się dobrze ogarnąć po feriach (Nawet nie wiem jak doszłam do szkoły, cud, że wogule wstałam z łóżka ;D), a już mi każą testy pisać .. chamstwo. No nic, może przeżyję jeszcze te 3 miesiące. A potem matura. Już nawet nie wiem czego się uczyć .. naprawdę.
Ostatnio kupiłam sobie 8 nowych płyt do kolekcji. Nie mogę się uwolnić od Palomy Faith i soundtracku "The Book Thief".
W grafice dziaisj wszystkiego po trochu ^^


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 25: Piosenka, o której zagranie poprosisz DJ’a na imprezie.
Neon Trees - Sleeping With A Friend (The Chainsmokers Remix)

4 komentarze:

  1. Najbardziej zainteresował mnie ten fragment o kilku nowych płytach w Twojej kolekcji ;) Czyżby ostatnia płyta Palomy znalazła się w tej grupce? Udany album.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został przyjęty do spisu! :)

    Katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem nie mogę się napatrzeć na te ikonki, a tu dodatkowo Arkana <3 BIORĘ!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka