4 mar 2015

228. Everybody cries. But not today. Cause I've never been better.

Prolog: 94Jellies | Music: Olly Murs - Never Been Better | Motto: Każdy płacze. Ale nie dzisiaj. Bo nigdy nie byłam lepsza.
Starring: Demi Lovato, Nieznane, Ashley Benson, Abbey Lee Kershaw, Alexis Bledel.

Hejka miśki ! Co tam słychać?
Moje ikonki zostały wyróżnione w Katalogu Grafików. Jaram się jak drewno w kominku ^^
BTW: przestałam ogarniać szkołę, im więcej się uczę, tym gorsze mam oceny ...
Dzisiaj wszystkiego po trochu. Najbardziej dumna jestem z ikonek (+ nagłówek z Demi robiony daaawno temu).


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 28: Piosenka starej daty (który rok?)
John Lenon – Imagine (1971)

3 komentarze:

  1. Dawno u ciebie nie widziałam notki z Demi (tak mi się wydaje). W ogóle śliczna notka. Ikonki, nagłówki, sygnatury boskie. Takie wyraziste kolory. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie NN >> Sonido-Del-Mar.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikonki najlepsze, żywe kolory, cudne :) / Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka