22 lut 2015

227. 80,000 people in front of the stage.

Prolog: Unfaithful Heaven | Music: Hoodie Allen ft. Ed Sheeran - All About It | Motto: 80 tys. ludzi pod sceną.
Starring: Ana Gasteyer, Chris Parnell, Adele, Rosie Huntington-Whiteley, Amanda Seyfried, Bonnie Wright, Nieznane, Zendaya Coleman

Nie było mnie ponad tydzień ... przepraszam za to. Zwykle nie mam czasu na grafikę, ale jak już go znajduję, to biorę się za wyzwania. Dlatego dużo grafiki będzie dzisiaj właśnie z wyzwań.



THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 27: Piosenka z liczbą w tytule.
Lo-Fang - #88

6 komentarzy:

  1. Chyba wyrzuciło Ci datę na środek posta. O.o Dwa ostanie nagłówki są cudne. I oczywiście ikonki z Zendayą genialne. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem .. tylko nie mam pojęcia co z tym zrobić, bo kompletnie nie znam się na CSSie :/

      Usuń
    2. Dopisz sobie taki kod do arkusza css:
      h2.date-header {left: 0px!important; top: -10px; color: black!important;}
      Data będzie przynajmniej widoczna. :)

      Usuń
  2. Tyle zaległości...
    jestem zachwycona ikonami, zawsze chciałam takie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ikonki, nagłówek pierwszy;) W ogóle śliczna notka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną piosenkę wybrałaś do Challenge ;)

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (krótkie podsumowanie lutego w muzyce)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka