21 mar 2015

230. Avec le temps tout s'éloigne.

Prolog: graphique-du-monde | Music: Indila - Comme Un Bateau | Motto: Z czasem wszystko odchodzi w niepamięć.
Starring: Tony Revolori, Saoirse Ronan, Nieznane, Holland Roden, Emily Browning, Lucy Hale, Lorde, Ashley Tisdale, Birdy.

Witajcie miśki ^^
Ale słoneczko przygrzewa ;D Ale jak zobaczyłam na mieście dziewczynę w bluzce na ramiączkach i krótkich spodenkach pomyślałam : "Nie, przecież i tak, pomimo słońca, jest na to stanowczo za zimno." 
Kto oglądał zaćmienie słońca? Osobiście nie jaram się tym za bardzo, z politowaniem patrzyłam na tych wszystkich ludzi którzy zebrali się przed szkołą i w 4 parach okularów przeciwsłonecznych wpatrywali się w niebo. Ja rozumiem, że to zjawisko występuje raz na ileś tam (nawet nie wiem ile ale chyba rzadko, prawda?) ale czym się tak podniecać? 
Z dzisiejszej grafiki jestem baaardzo niezadowolona. Do tego stopnia, że chyba od razu wezmę się za następną notkę, żeby przyspieszyć jej wydanie ;D (otwierajcie w nowej karce ... szczególnie bannery aby zobaczyć je w pełnej okazałości ;D)



THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 30: Jedna z najstarszych piosenek, które lubisz. 
Sting -  If You Love Somebody Set Them Free

2 komentarze:

  1. Napisałam bardzo obszerny komentarz, który jak na złość nie chciał się dodać, dlatego napiszę jeszcze raz, ale krócej.
    Bardzo podobają mi się ikonki, są najlepsze z całego posta, zaraz o nich jest trzeci nagłówek i ostatni banner. Popracowałabym nieco nad koloryzacjami/akcjami w nagłówkach, a mianowicie nie bardzo podoba mi się ten bijący po oczach róż w nagłówku z Holland. I trzeba się wysilić, by przeczytać mniejszy napis na ostatnim nagłówku. Niezbyt wychodzi dodawanie jasnego kolory czcionki na jasnym tle...
    Serdecznie pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie.
    Scar / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka