29 mar 2015

231. No matter how loud I'm turning the bass up.

Prolog: 94jellies | Music: Margaret - Heartbeat | Motto: Nie ważne jak głośno, podkręcam bas.
Starring: Nieznane, Amy Adams, Jennifer Lawrence, Banks.

Witajcie miśki ^^ 
Co tam u was słychać? Już za tydzień święta ^^ Dla mnie osobiście, Wielkanoc nie ma takiej ... oprawy (?) jak Boże Narodzenie. Chociaż moja koleżanka (zagorzała katoliczka) wysłała by mnie za te stwierdzenie do piekła ^^ 
Ostatnio nie bardzo mam czas na cokolwiek, a już w szczególności na grafikę, więc większość robię na wyzwania na WarofBeast. Dlatego dzisiaj grafika właściwie tylko z wyzwań ^^


THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 31: Jeżeli robił/a byś imprezę urodzinową, ta piosenka byłaby puszczana.
Calvin Harris – Love Now

2 komentarze:

  1. Piękne prace! Szczególnie urzekły mnie ikonki oraz pierwszy nagłówek. Jest taki... ognisty. Dzięki Tobie trafiłam na ten Challenge. Sama też go zacznę. ☺
    Obserwuję!
    Lady Lorence z Cat Graphics

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka