29 cze 2015

239. You can't always please the crowd.

Signature: Breatherain
Motto: Nie możesz zadowolić całego tłumu.
Starring: Ashley Benson, Bella Heathcote, Brie Larson, Bridgit Mendler, Aly Michalka, Taylor Swift, Amanda Seyfried.

MARATON CZAS ZACZĄĆ! 
Martwię się, że się nie wyrobię, bo jeszcze nie wszystkie notki są dokończone :)
Dlatego postanowiłam, że nie będę się napinać. Ile zrobię tyle zrobię. Tak bywa.
Zaczynamy od tematu który związany jest z tym blogiem od początku czyli
NOTKA W KOLORZE BLOND!
Zapraszam.

Ikony

Sygnatury
Jedna jest bardzie monotonna bo tego wymagało wyzwanie na WoB.

Bannery
Otwierajcie w nowej karcie :)

Blendy
Ten z Taylor to trochę niewypał, ale wstawiam, a co :)

Koloryzacja do Gimpa

Stocki

Pliki XCF

Kolorowanki
W drugiej kolorowance użyta została tylko paleta global spectrum, a w trzeciej peony palette

Okładka

Ogłoszenia parafiaaaaaaaaaalne:
1. Stwierdziłam, że specjalną paczkę (jedną wielką) wstawię w ostatni dzień maratonu, nie będę się rozmieniać na drobne.
2. Przymierzam się do zmiany szablonu, także tego ...
3. Szykuję się do nowego projektu, mam nadzieję, że wypali. Pierwsza notka na moim nowym blogu pojawi się w ostatni dzień maratonu. 

To tyle na dzisiaj. Do zobaczenia jutro :)
Aaaaa...wiecie, że w trakcie maratonu wypadają moje urodziny? 10 lipca, tak wgl :)

10 komentarzy:

  1. Sygnatura jest wprost niesamowita, tylko trochę oczy kobiety wyglądają na trochę sztuczne, ale całość jest fantastyczna! :)
    Nigdy nie potrafiłam wykonać ikon, więc bije pokłony :D. Wyszły Ci oe bardzo smakowicie. Wprost nie mogę odwrócić od nich wzroku!
    Bardziej przypadła mi do gustu pierwsza sygnatura, choć moim zdaniem czcionka powinna być delikatniejsza.
    Drugi banner - niesamowity! Dobrałaś świetną modelkę... Aż mi słów brakło :).
    Najbardziej podoba mi się pierwszy blend. Kolorystyka i kompozycja mnie uwiodła *.*
    Koloryzacja jest naprawdę dobra, jednak nie wiem, czy uda mi się z niej skorzystać, ponieważ na co dzień korzystam z photoshopa... Za to na pewno skorzystam ze stocków, które naprawdę są świetnej jakości!

    Okładka jest bardzo subtelna i delikatna. Naprawdę świetny kawał roboty! :)
    Nie wiem, czy mi się wydaje, ale ta praca startuje w konkursie, mam rację? :D
    Trzymam kciuki, aby wygrała, bo naprawdę jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dokładnie, okładka startuje w wyzwaniu na War of Beast, niestety nie wygrała ale to nic, i tak moja bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
  2. Świetnie wyeksponowałaś ten róż na pracach t.j ikonach czy sygnaturach, czekam na nowy projekt oraz nowy szablon ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio robię strasznie dużo różowych rzeczy :)

      Usuń
  3. Ojejku, jak długo mnie tu nie było!
    Tyle zmian! Oczywiście, jak najbardziej korzystnych :)
    Twój """""niewypał""""" jest jednym z moich faworytów.
    Na razie nie mogę ogarnąć, ile tu nowego... już zapomniałam, jak to było!

    Z pewnością muszę wpadać tu częściej, dobrze mi wyszło takie wejście na 'stary' świat, tyle wspomnień!

    Co tu dużo gadać, trzeba przyznać, że robisz niezwykłą (w pozytywnym sensie) grafikę i to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;), to prawda, grafika zmieniła się o 180 stopni. Ale w maratonie szykuję mały "tribute" na cześć tej :starej grafiki :)

      Usuń
  4. Mój komentarz nie będzie aż taki długi jak poprzedniczek, gdyż każda praca, którą tutaj dałaś, jest naprawdę świetna. Wszystko mi się podoba, a najbardziej druga kolorowanka, pierwszy banner i ten "niewypał". Czekam na nowy szablon i projekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem raczej skromną osobą, ale faktycznie, 2 kolorowanka jest chyba najlepszą jaką zrobiłam do tej pory :P

      Usuń
  5. No tak, pierwszy temat bardzo trafiony ;)
    Mam jedną ogólną uwagę: nie byłoby lepiej, gdyby te nieozdobne wyrazy były mniejsze? Bo tekst zajmuje moim zdaniem zbyt dużo miejsca względem samej grafiki... Taka sugestia tylko :)
    Daawno nie widziałam różowych ikonek, a te Twoje są słitaśne. No sorry, taka prawda. ^^ Bannery ogromnie mi się podobają. Chyba najbardziej z całej notki. Naprawdę!
    Wśród nagłówków moim faworytem jest zdecydowanie ten z Taylor za kolorki.
    Druga kolorowanka zrobiła na mnie duże wrażenie, chyba dzięki niecodziennie ciemnemu odcieniu ust modelki. Ta dziewczyna wygląda ekstra po Twojej koloryzacji po prostu. :)
    Fajnie zaczynasz maraton, czekam więc na kolejne części! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro to blog "Blondyny" to trzeba było zacząć taką notką <3
      Dziękuję, za zwrócenie uwagi na napisy :) Wiem, że te nieozdobne powinny być mniejsze, ale jak je robię mniejsze są nieczytelne niestety, muszę jeszcze poeksperymentować z czcionkami.
      Co do ikonek: Jak tylko zobaczyłam tą sesję Ashley Benson, to wiedziałam, że grafika musi być różowa aż do przesady.
      Bannery nie są moją mocną stroną, ale te faktycznie wyszły znośnie :)

      Usuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka