30 cze 2015

240. So I cry, I pray and I beg.

Signature: Follow The Flame
Music: The Cardigans - Love Fool
Motto: Więc płaczę, modlę się i błagam.
Starring: Nieznane, Vanessa Hudgens, Brittany Snow, Cara Delavigne, Kendall Jenner, Dakota Johnson, Jamie Dornan, Ashley Benson.

Wiecie co? Wiecie Co? WIECIE CO? 
MATURE ZDAŁAM DZISIAJ MIŚKI!!!!!!!!!!!!!!
Uwaga, chwalę się: z Anglika i Matmy z podstawy straciłam tylko ... w kolejności 1 i 2 pkt!
Dokładnie tak! Klasa!

A graficznie dzisiaj 2 dzień maratonu ... przed nami "tylko" 12 dni  :)
Dzisiejszym tematem będą pary, i to nie koniecznie te miłosne :)
Zapraszam.

Sygnatura
Taka prosta, ale mi się podoba <3

Banner

Blendy

Koloryzacje do Gimpa

Stocki

Tekstury
Moje pierwsze w życiu, dzięki instrukcji z breatherain. Piszcie jak wam się podoba.

Kolorowanki


Tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że się podoba.
Dobra, idę oblewać maturę ;) 
Do jutra.

4 komentarze:

  1. Pierwsza sygnatura jest bardzo ciekawie wykonana, natomiast druga uż mi się mniej podoba... Może mieć to związek z Vanessą Hudgens, której nie lubię :)
    Banner jest prześliczny, tylko zmiejszyłabym trochę napisy.
    Drugi blend mnie zaczarował i to dosłownie! *.* Świetna kolorystyka!
    Bardzo ładne tekstury :)
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest druga sygnaturka (pominę tą od Lotus). Bannerek, pierwszy blend (drugi mi się mniej podoba) i druga kolorowanka są niesamowite, chociaż w bannerze zmniejszyłabym napisy, dużo lepiej wtedy wyglądałby. Szkoda, że nie używam gimpa, bo chętnie pobrałabym koloryzacje oraz śliczne są także teksturki!
    Gratuluję zdanej matury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim przeczytałam, że to sygnaturka, myślałam, że na początku jest taki jakby zestaw ikonek. Bosh... :/ Fajnie, że nie kombinowałaś na niej z kolorami, tylko postawiłaś na prostotę. Banner spoko, ale jak już wspominałam (taaa, zaś się wpieprzam) tekst zajmuje za dużo miejsca. W photoshopie ustawiamy czytelną czcionkę, wielkość na jakieś 7-8px, wersaliki i ewentualnie zwiększamy przerwy między znakami. W gimpie musisz popróbować, za długo się u mnie włącza, więc się za to nie zabiorę. :P Pierwszy nagłówek jest CU-DO-WNY! Prawie nic na nim nie ma, a wygląda uroczo. Taki prosty i totalnie dopieszczony. ^^ Za to na drugim nie wiem, co się dzieje. Albo dużo postaci albo dużo tekstu - połączyłaś oba warianty i nie wiem na co mam patrzeć... Szalejesz z kolorami w kolorowankach. :D Ciekawie to wygląda, tak inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. To już ten dzień, dzień w którym za niespełna 3 godziny ukaże się Tropical Secrets JET, raz jeszcze dziękuję za wklejenie banera, przesyłam Zaproszenie z hasłem do SECRET PACK: http://funkyimg.com/i/YBke.png

    I serdecznie zapraszam na SEKRETNY SPEKTAKL.
    Tropiki nadchodzą . . .

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka