2 lip 2015

242. Music played and people sang.

Signature: Follow The Flame
Motto: Muzyka grała i ludzie śpiewali

Tak jak pisałam wczoraj wystartowałam z FurthestStar. Co prawda, dopiero jest pierwsza notka powitalna, ale jeszcze w tym tygodniu wystartuję z konkretną notką :)
Co do grafiki to nie jest dzisiaj bardzo dużo, i podobnie będzie do końca tygodnia :)
Tematem dzisiejszej notki będą FILMY
Zapraszam

Sygnatury
Tylko te środkowe mi się podobają, reszta do odrzutu ... chociaż i ta ostatnia by się nadała tylko kolor czcionki :(

Nagłówki

Koloryzacje


Do zobaczenia jutro :)

5 komentarzy:

  1. Rozpływam się nad tą pierwszą sygnaturą ;)
    Druga pod względem kolorystycznym mnie nie zachęca, poza tym kobieta jest moim zdaniem źle wycięta :)
    Trzecia i czwarta są takie ciepłe *.*
    Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek :)
    Wszystkie koloryzacje są świetne!
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sygnaturka od Lotus jest taka idealna. Faktycznie, tak jak napisałaś - środkowe sygnaturki są prześliczne, a reszta jest do odrzutu. Nie podobają mi się. Z nagłówków podoba mi się tylko drugi, bo jest fantastyczny! Koloryzacje są świetne.
    Pozdrawiam,
    Zoe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogu desirouss.blogspot.com pojawiły się trzy nowe sesje! serdecznie zapraszam, może coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sumer Time zwalił mnie z krzesła - kocham takie tropikalne, słodkie i kolorowe lato ;))) i ileż optymizmu.
    Na koniec sekretny podarunek dla Ciebie: http://funkyimg.com/i/YMFU.png

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu czas na nadrabianie. :P Najbardziej podoba mi się druga sygnaturka. +Olafek! <3 Poświęcę więcej uwagi nagłówkom. Na pierwszym trochę puściutko, ale fajnie zobaczyć pierwszą część HP. Drugi jest genialny. Operowanie czernią i niebieskim wyśmienite. :) Na trzecim mogłaś wtopić blondynkę na dole. Ogółem w porządku, ale też jakoś oszczędnie... Na czwarty miałaś pomysł, nie wiem tylko skąd taki a nie inny kolor napisu. O.o Na ostatnim kwiaty stanowią świetnie dopełnienie tła, białe plamy też fajnie uzupełniają efekt. Tutaj głównie kolory rządzą.

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka