1 lip 2015

241. We don't need another hero.

Signature: Follow The Flame
Music: Tina Turner - We Don't Need Another Hero
Motto: Nie potrzebujemy kolejnego bohatera.

Ważna sprawa! 
Postanowiłam, że maraton będzie trwał tylko tydzień. Pomyślałam, że 14 dni to za dużo i zwyczajnie nie wyrobię się z materiałem. Przepraszam, naprawdę.
Dobra, notka. Dzisiaj z SERIALAMI. Zapraszam :)

Ikony
Szczerze? Dumna jestem jak cholera :)

Sygnatury
Ta pierwsza to nawet znośna ... ta druga to nie wiem nawet co tu robi :)

Banner
Otwierajcie w nowej karcie bo wiadomo, blogger ... chociaż możecie nie otwierać bo tak sobie mi wyszła :(

Nagłówki
Nawet może być ... chyba :)

Tekstury
Moje drugie w życiu, także tego ... piszcie jak tam wam się podobają (albo nie)


Także mam nadzieję, że nie jesteście na mnie jakoś bardzo źli ...
To tyle na dzisiaj
PAPA :*

PS: założyłam wreszcie tego swojego wyczekanego bloga. Zapraszam

3 komentarze:

  1. Świetna sygnatura, chociaż trochę niezbyt wyraźna, ale ja zawsze muszę się do czegoś przyczepić, więc się nie martw ;p. Oprócz tego jest naprawdę genialna. Najlepsza praca!
    Świetne sygnatury! Bardzo ciekawy pomysł :)
    Na tych dwóch sygnaturach czegoś mi brakuje... Może więcej stoców, aby dopełniły całość?
    Tekstury się strasznie trudno robi - wiem to z własnego doświaczenia. Gratuluje, że wyszły Ci tak pięknie :)
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest pierwsza sygnaturka (oczywiście znów pominę tą od Lotus), a druga już mniej mi się podoba. Ikony, nagłówki i teksturki są naprawdę śliczne, bardzo mi przypadły do gustu, jednakże znów przyczepić się muszę do bannerku, gdzie nie podobają mi się napisy z lewej strony. Powinny być troszkę mniejsze lub rozłożone - część z lewej strony, a druga część z prawej. W każdym razie bardzo post mi się spodobał.
    Pozdrawiam,
    Zoe.

    OdpowiedzUsuń
  3. No okej, zaczynam nie nadążać. ;p Więc potajemnie się cieszę, ze skrócenia. Ale przecież możesz tak jakby drugą część zrobić na początku sierpnia. Co nie??
    Ikony są ciekawe, ale kompletnie nie w moim guście. Nic na nich nie widzę. Albo raczej postaci do mnie nie docierają, ale napisy mi się jak najbardziej podobają. :) Ale mieszam... Pierwsza sygnaturka na serio jest niezła, kolory wymiatają. Na drugiej po prostu brakuje stocków i normalnej kompozycji. :)
    Tym razem baner na nie - coś Ty wykombinowała?
    Ok, to teraz nagłówki. :) Pierwsza wersja lepsza, bo zimne kolory do tych zdjęć po prostu nie pasują. Ten trzeci jest prześliczny! Cudowny! Naprawdę bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się z zimą. :P To przez ten błękit...

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka