26 mar 2016

252. Fight like we're winners, love like beginners.

Signature: breatherain
Motto: Walcz jak zwycięzca, kochaj jak początkujący.

Właśnie przesłuchałam wszystkich eurowizyjnych propozycji. Wiecie co? Nie mamy szans! Poziom jest tak wysoki, że będzie mega ciężko.
Eurowizja, eurowizją, ale jutro święta! Dlatego chciałam wam życzyć, zdrowia, miłości, szczęścia ... Abyście się najedli (chociaż osobiście jeżeli chodzi o jedzonko to świąt Bożego Narodzenia nic nie przebije) i wypoczęli :)
Jeszcze przed świętami postanowiłam wrzucić nową porcję grafiki :) ogólnie średnio jestem z niej zadowolona, ale może komuś się coś spodoba.
Enjoy!

Ikony
   
   

Sygnatury

Blendy
 
 

Bannery

Pliki XCF

Koloryzacje

Kolorowanki

1 komentarz:

  1. Hej :) Na Eurowizji liczy się show, więc nie przekreślałabym jeszcze naszego reprezentanta. Czy mamy jakieś szanse będzie można stwierdzić dopiero na konkursie. W zeszłym roku też słuchałam propozycji z innych krajów a jak przyszło do występu na żywo to różnie było.

    A co do prac z notki, najbardziej podobają mi się ikony, pierwsza sygnatura oraz drugi banner. Musisz więcej uwagi przykładać do kompozycji swoich prac :) Dodaję do Obserwowanych.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka