25 kwi 2016

253. Once I'm gone, ain’t no going back.

Signature: breatherain
Motto: Gdy raz odejdę, nie będzie powrotu.

Pojawiam się i znikam :) Ale teraz postaram się wrócić na dłużej, bo wszystko pozaliczałam ! Jestem taka szczęśliwa, że udało mi się z mikro, że w nagrodę kupiłam samej sobie płytę ANTI Rihanny i torebkę :) A jeśli chodzi o grafikę to dzisiaj ikony, 2 sygnatury (w tym jedna dzięki tutorialowi Lotusa), 1 blend w czterech koloryzacjach (nie mogłam się zdecydować), 2 bannery, 3 koloryzacje, 4 kolorowanki i retusz (coraz więcej ich robię).

Ikony
  
  

Sygnatury

Blendy
 
 

Bannery

Koloryzacje

Retusz

Kolorowanki

1 komentarz:

  1. Hej :) Omg, skąd ty wykopałaś tą sygnaturę? Musiałam robić ją wieki temu. Z notki najbardziej podoba mi się nagłówek w trzeciej wersji kolorystycznej. Ikony bez tych napisów wyglądałyby o wiele lepiej. Może spróbuj tekstur z napisami?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka