1 maj 2016

254. Did I do the wrong thing?

Signature: breatherain
Motto: Czy zrobiłam coś złego?

Witajcie jeże :) Czy są wśród nas maturzyści? Jeśli tak, to życzę wam powodzenia, na matmie samej delty (i zawsze dodatniej), a na ustnym zadania z tekstem publicystycznym :) Plus jest taki, że nie będziecie mieli "Lalki" na pisemnym bo była rok temu (u mnie). 
A co u mnie? Święta mam. Mimo, iż sama jestem katoliczką, a mój tato jest prawosławny, to zawsze obchodzimy podwójne święta. Także siadam do pisania tego postu totalnie objedzona "porzeczkowcem" i domowymi pralinami. 
No i nie zapominajmy, o kolejnym przełomie w moim życiu: pierwszych soczewkach kontaktowych. Przełomie, bo przełamałam wszelkie bariery je zdejmując (z zakładaniem nie miałam dużego problemu) i, szczerze powiedziawszy, nie wiedziałam, że znam tyle przekleństw, a kilka to pewnie wymyśliłam :)
Graficznie, pozbywam się "starej" grafiki robionej w trakcie mojej sporej przerwy. Chociaż wrzucam po kilka nowości do notek, aby nie tylko dinozaury wam pokazywać. Coś nowszego pojawi się dopiero około 257 notki.
Enjoy.

Ikony

Sygnatury

Nagłówki

Chapter Images

Plik XCF

Koloryzacje

Kolorowanki

4 komentarze:

  1. Ojejej, ja też ostanio soczewy pierwsze zakładałam... Zielonych oczu mi się zachaciało ._. Chłopak bohatersko mi je zdjął, bo chyba musiałam tę jedna na lewą stronę założyć i generalnie panika była xD

    A grafika cudna, od lat niezmiennie (te ikonkiiii <3)

    OdpowiedzUsuń
  2. Btw - pisałaś coś o zaliczaniu mikro - może i nie powinnam pytać, ale co tam xD Co studiujesz? :D Hehe, też w tym semestrzr zaliczałam mikroekonomię, i tak się zastamawiam, czy skrót mikro oznacza mikroekonomię, czy może co innego jednak :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze mi odpiosac na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka