30 cze 2016

258. I just wanna say that I was wrong.

Signature: breatherain
Motto: Chciałam tylko powiedzieć, że się myliłam

Witajcie ludziowie!
Jak tam wakacje? A może ich nie macie (praca)? Piszcie :) Ja we wtorek je oficjalnie zaczęłam ... a przynajmniej do września, o ile zaliczę geografię. Lipiec będzie typowo wyjazdowy, troszkę nad morze, troszkę na RODOS (ale to wciąż w Polsce :( ), troszkę na wieś do dziadka. Potem planuję iść do pracy.
Graficznie: dzisiaj mam dla was takie śmieszny zestaw (i duże, i małe ikonki, 2 sygnatury w śmiesznych rozmiarach i jedna wielka ikona), kolorowanki które średnio mi się udały, za to jestem dumna z nagłówków :) 
Enjoy.

Ikony

Sygnatury

Bannery

Blendy

Koloryzacja

Pliki XCF

Kolorowanki

3 komentarze:

  1. Czwarta sygnaturka jest świetna *-* Jednak moje serce skradł nagłówek z Arianą, jest boski! Poza tym banerki też prezentują się nieźle :3
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tutaj ślicznie! Aż nie chce się wychodzić! ;)
    4,5 sygnatury są śliczne; wszystko w nich do siebie pasuje.W trzeciej podoba mi się kompozycja, ale koloryzacja sporo popsuła. Poza tym śliczna ;)
    Drugi nagłówek z Arianą jest po prostu genialny! Wszystko w nim współgra.
    Jestem pod wrażeniem ;) Sama od czasu do czasu pracuję w Gimpie, ale nigdy nie wychodziły mi takie cudeńka jak Tobie.

    Pozdrawiam, Konstelacja

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka