24 lip 2016

259. Love, you're not alone, 'cause I'm gonna stand by you.

Signature: breatherain
Motto: Kochanie nie jesteś sam, bo ja zawsze jestem z tobą.

Witajcie miśki :)
Jak tam wam mijają wakacje? Ja właśnie skończyłam swoje wyjazdy i teraz będę siedziała w domu. przez 2 miesiące ... licze na to, że znajdę pracę. Problem jest taki, że mogę pracować tylko te 2 miesiące, bo potem mogę sobie nie poradzić z dwoma kierunkami i jeszcze pracą.
Ah, właśnie. Pochwalę się :P Dostałam się na drugi kierunek. "Filologia angielska stosowana z językiem rosyjskim". Z tego co czytałam, to chociaż jest to jeden kierunek, przedmiotów jest jak na dwóch. Plus do tego ekonomia ... będzie ciężko.
Jeżeli chodzi o grafikę, to posiłkowałam się instrukcjami z WoB: na ikony od Carllonki i na blend od Victim. A jeżeli chodzi o moje autorskie prace, to najbardziej lubię tutaj koloryzację "No Angel". Powiem wam szczerze, że pasuje prawie do każdej pracy jaką robię. 
Enjoy :D

Ikony

Sygnatury

Blendy

Koloryzacje

Pliki XCF

Kolorowanki

3 komentarze:

  1. Drugie ikonki są niesamowite! *-* Poza tym podoba mi się drugi nagłówek, ma w sobie coś, co każe zatrzymać na nim wzrok na dłużej :3
    Ściskam cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się drugie ikonki. ;) Ja też pracuję w Gimpie, ale ikony jeszcze mi nie chcą wychodzić. :/ Na pewno pobiorę sobie koloryzacje.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Gratuluję dostania się na kierunek! Sama myślałam, żeby jakiś sobie jeszcze dobrać, ale mój obecny jest na tyle absorbujący, że mogłabym nie dać rady. Poza tym nawet nie mam pomysłu, co by to miało być :P Prace w notce są bardzo ładne. Muszę Ci powiedzieć, że patrząc na Twoje ostatnie prace widzę ogromne postępy! Niesamowicie się rozwinęłaś, przez te ostatnie miesiące. Nie mogę się doczekać co nam jeszcze zaprezentujesz!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka