8 wrz 2016

265. When a lady leads.

Signature: Follow The Flame
Music: Noe - Lady
Motto: Kiedy kobieta dowodzi.

Witajcie miśki :)
Po chorobie już prawie nie ma śladu. Ale te 2 tygodnie były mega intensywne. Najpierw ostre przeziębienie, nie dałam rady nawet wstać z łóżka. Potem kamienie w nerkach i siedzenie w szpitalu ... eh, nasza służba zdrowia to porażka. Gdyby nie mama, która jest pielęgniarką, więc się trochę zna to wycięliby mi ZDROWY wyrostek! Bo co z tego, że nie widać zapalenia, ale skoro boli z prawej strony to na pewno wyrostek. Na szczęście mam mamę, która jak zobaczyła moje wyniki to pierwsza myśl - kamienie...a potem okazało się, że "szukali wyrostka i nawet nie szukali niczego innego"... normalnie miałam ochotę im przywalić. Pomijając fakt, że z bólu leżałam prawie na podłodze przez 4 godziny i gdyby nie tato który zrobił awanturę, "że jak nie chcą to mogą mnie nie leczyć, ale niech chociaż dadzą mi coś przeciwbólowego", to leżałabym 2 razy tyle.
Graficznie: jestem chomikiem. Zachomikowałam już tyle grafiki, że nie wiem co wstawiać naprawdę. Ale postanowiłam to skompresować i ogarnąć to wszystko w 5 notkach :)
Enjoy :)

Ikony

Sygnatury

Bannery

Blendy

Kolorowanki

Inne
(Mood Board, okładka książki i płyty)

2 komentarze:

  1. Aaa, druga sygna to CUDO! Tak samo czwarty nagłówek, ma takie ładne kolorki *-* Poza tym bardzo podoba mi się pierwsza sygnatura, pierwszy banner i ostatni nagłówek ^^
    Współczuję Ci z tym szpitalem :C Ja nigdy nie miałam takich problemów, więc nawet sobie nie wyobrażę Twojej złości i przede wszystkim tego bólu. Bardzo się cieszę, że już wszystko okej! ♥ Ściskam moocno! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! O polskich szpitalach i lekarzach można by opowiadać dużo i tylko niewiele z tego byłoby czymś pozytywnym. Taka smutna rzeczywistość. Mam nadzieję, że u Ciebie już wszystko dobrze. Co do posta, bardzo podobają mi się ikonki z Emmą oraz wszystkie bannery. Dobrze, że chomikujesz :) Kiedyś też miałam zapasy, ale zawsze się ich pozbywam na imprezach i teraz wszystko dodaję na bieżąco ♥
    Zdrowiej!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka