25 wrz 2016

266. You're the reason that I just can't concentrate

Signature: Breatherain
Motto: Jesteś powodem przez który nie mogę się skoncentrować.

Hejka miśki :)
Dawno mnie tu nie było. Dopadła mnie typowa depresja jesienna. Nic mi się nie chce. Ale pocieszam się tym, że to już ostatni tydzień wakacji. Jestem chyba jedną z niewielu osób które naprawdę tęsknią za uczelnią. 
Graficznie: dzisiaj kolejna porcja moich "zachomikowanych" rzeczy. Chociaż postanowiłam, że pomieszam trochę prace i będziecie mogli zobaczyć zarówno te moje "staruszki" jaki i najnowsze prace.
Enjoy :)

Ikony

Sygnatury

Bannery

Blendy

Koloryzacje

Kolorowanki

2 komentarze:

  1. Te ikonki to prawdziwe dzieła sztuki. Są asjhjsjhsks *-* No i kocham pierwszy nagłówek! Kolorki i kompozycja wymiatają :3

    Ściskam!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga sygnaturka i drugi blend są prześliczne! <3
    Koloryzacje także wyszły świetnie.
    Czekam na więcej ;3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka