14 lut 2015

226. You're my tragedy.

Prolog: Breatherain | Music: Christina Perri - Tragedy | Motto: Jesteś moją tragedią.
Starring: Bella Thorne, Amanda Seyfried, Ashley Green, Alexis Bledel.

HejHejHej ^^ Jak tam spędzacie walentynki? Ja niestety nie mam z kim, więc wieczorem spotykam się z przyjaciółką ^^ Za to, od rodziców, dostałam dawno wypraszanego jeża. Co prawda nie prawdziwego lecz pluszowego, ale i tak się cieszę ;D
Kupiłam też dzisiaj w końcu bilety na koncert Tau w Białymstoku. Już nie mogę się doczekać ^^ To będzie najlepsze :D Serdecznie polecam jego muzykę !



THE 100 DAY SONG CHALLENGE:
Dzień 26: Dobra piosenka z lat 60tych.
Gene Kelly – Singing In the rain 

4 komentarze:

  1. NN na Sonido-Del-Mar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna grafika. Ja niestety w walentynki byłam chora :( ale chłopak do mnie przyszedł / Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne prace. Podobają mi się koloryzacje. Ja też robię grafikę. Od czasu do czasu ;)

    Zapraszam na moje dwa blogi:
    www.pour-the-music.blog.pl - internetowa gazeta o muzyce
    www.rebelle-k.blog.pl - mój osobisty blog
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sygnatury!!! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Netka Sidereum Graphics
Hanchesteria and Netka